duminică, 5 septembrie 2010

Ce a ramas in urma..?


O vara perfecta...noi prieteni care sper sa ramana in trecut, prezent si viitor pentru totdeauna...bancuta de pe faleza care as vrea sa o vizitez in fiecare seara (dar nu prea pot)...amintirile frumoase de pe ponton cu scumpa mea verisoara...aventurile mele tampite :))da..."aventuri"..mi-as fi dorit sa zic poate..o noua dragoste dar nu am cum sa zic pentru ca nu m-am indragostit:)) (sunt mai mult ca sigura Florina:)) ) ..noi capricii , asta DA..

Noile jocuri pe care le-am invatat acum desi le stiam de mult si nu mi se pareau atractive, acum mi se par super distractive (mima,telefonul fara fir,ascunsea ,provocare sau provocare:)),adevar sau provocare...etc)...

Sper ca lucrurile astea sa nu ramana in urma...stiu sunt cam nesimtita..:))..m-am cam invatat..dar..asta e..imi place "noul meu stil de viata" il ador...

Va pup pe toti....si pe cei din ghiol..si pe cei din Constanta....sa nu credeti ca am uitat de voi :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu