luni, 27 septembrie 2010

Viata de liceu.....


Iata-ma din nou pe blog...acum mai "matura"...:)):)):))...doamne..glumesc doar...sunt aceeasi EU unica si neschimbata Carmen cea zapacita , plina de viata ( mai ziceti si voi ca mi-am pierdut autocaracterizarea :)) deci...cum era de asteptat am intrat la liceul Ovidius din Constanta..da da da..stiu nu sunt sanatoasa la cap...credeti-ma ca sunt constienta.Imi place super mult...am o multime de prieteni noi si vechi normal...dar acum intre noi vorbind prietenii vechi mereu sunt mai buni decat cei noi..NU AM ZIS EU NIMIC..deci...Floare (Florina) prietena mea cea mai buna de-o viata..nici de tine n-am scapat acum la liceu...intamplarea face sa fim iar impreuna inca 4 ani...NU AI SCAPAT DE MINE NICI AICI :)) dar stai linistita...o sa fie bine ..SPER :)) M-am integrat super repede in colectiv...si apropo...in liceu sunt numai baieti cu parul lung blod si cret...BOALA MEA...si pe coridoare sa vezi cum trec pe langa tine si iti arunca cate o privire cu ochii aia albastri- verzui de te topesti nu alta...DAR SA REVENIM LA REALITATE..care este foarte cruda ...offf...da..deci...viata de liceu e super...dar lipseste acel ceva care pe timp de vara ma ajuta super mult sa fiu eu......nu e totul perfect asa cum speram sa fie....

Va pup pe toti si ne mai auzim la viitoarea mea postare.

2 comentarii:

  1. >:D<...love ya...pana si pe blog mai botezat cu numele de "floare"
    ...da eu oricum t'ube

    RăspundețiȘtergere
  2. suuper:X..chiar imi place blogu thau..prea mishto:X:X....succes in continuare!!:*
    elenna-tipa din spatele tau:))

    RăspundețiȘtergere