duminică, 14 noiembrie 2010

Realitatea…

Mereu am trait intr-o lume creata de mine..o lume perfecta in care orice cuvant nu ma atingea…orice miscare nu ma interesa orice zambet imi era indiferent..pana cand am realizat ca am crescut ..m-am schimbat si ca acea lume a disparut de foarte mult timp .



Tocmai i-am stricat celei mai bune prietene o zi frumoasa din viata ei prin simplu motiv ca am vrut sa o trezesc dintr-un vis ciudat si dur in acelasi timp. Imi cer milioane de scuze dar trebuia sa o fac.

Cu timpul mi-am dat seama in ce fel de univers traiesc…gen: iti faci un prieten si dupa 2 zile afli ca pe langa tine mai are 5..frumos frumos..dar nu asta ar fi problema..ideea e ca tu nu poti sa ti-l mai scoti din cap si atuci cand se apropie de tine te pierzi ca o proasta si cand incearca sa te sarute te feresti cu sufletul dar trupul este deja al lui…si nu mai ai ce sa faci…te gandesti :oare o sa fie ca prima data? Oare ma place? Oare isi bate joc de mine? Oare vrea sa se razbune? ..toate aceste intrebari nu au raspuns si te lasi purtata de un val care din pacate nu stii unde duce..si atunci esti sigura ca mai este loc de o intrebare …oare exista IUBIREA?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu