luni, 22 noiembrie 2010

Christmas….. :*


Mai este putin timp si vine i Craciunul….iubesc sezonul de iarna tot ceea ce tine de el si de aceasta sarbatoare…zapada….colindele..bradul impodobit si normal …cadourile..dar nu in special..
Daca ar fi dupa mine as sta in ficare seara sa ma plimb pe o strada care sa fie plina de felinare aprinse si sa ma uit cum ninge este ceva mirific..incercati si voi..sau iubesc sa merg la munte… de vreo 3 ani in fiecare iarna merg cu ai mei pe la Brasov 3-4 zile si am inceput sa ma obisnuiesc ceea ce nu e bine pentru ca eu …cresc..si nu mai pot sa merg cu ei oriunde..nu ca nu m-ar lua da..nu da bine.. :)) Imi place ajunul ..toata lumea este agitata sa cumpere cadouri…sa faca mancare..sa fie casa curata…dar eu…in ajun de obicei ma uit la filme cu specific Xmas ..toate bune si frumoase…
In dimineata de Craciun toata familia ne intalnim la bunica si stam la o barfa…normal…dupa ce Mos Craciun si-a facut aparitia cu o seara in urma… si incearca sa ma satisfaca…de obicei nimereste caourile pe care le vreau..dar m-am gandit ca anul asta sa nu-i mai zic ce-mi doresc..sa-l las sa ghiceasca singur..desigur ca mama o sa ma tot intrebe…ah..(..copilasi mosul exista.:.))
..numai ca eu ii transmit ce as dori de Craciun prin intermediul parintilor.. :)) Am scris asta pentru ca verisoara mea Andreea care are 7 anisori imi mai citeste blogul uneori si nu as vrea sa fie dezamagita..
Concluzie…anotimpul preferat iarna…sarbatoarea preferata..Craciunul …TOT CE TINE DE ZAPADA.. :))
V-am pupacit pe toti si peste ceva timp m-am gandit sa scriu ce voi face de revelion..dar pana atunci sa fiti cuminti ca sa vina Mosul cu tot ceea ce va doriti…..sweet kiss…for all ..x.o.x.o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu