miercuri, 23 decembrie 2015

WELCOME BACK!

         Nu imi vine sa cred ca au trecut mai bine de trei ani de la ultima mea postare. Ma plictiseam teribil si mi-am adus aminte cu drag de vechiul meu blog in care scriam toate tampeniile si am accesat repede pagina. Sincera sa fiu am inceput sa plang citind ultima mea postare. Am crescut...si in acelasi timp s-au schimbat foarte multe lucruri. Nu stiu daca in bine sau in rau, dar voi trai si voi vedea. 
        Paream foarte fericita la cei 17 anisori pe care ii aveam atunci si aveam foarte multi "prieteni". Am mentionat in postarea anterioara 4 fete cu care am crezut ca voi ramane prietena pentru totdeauna. Viata nu este mereu asa cum vrei tu sa fie si pot spune ca le sunt recunoscatoare pentru prietenia pe care au ales sa mi-o ofere pana la un moment dat. Cu 2 suflete din cele 4 cred ca vorbesc aproape zilnic. Vreau sa le multumesc ca fac parte din viata mea si le iubesc maxim. 
       Minunata Florina :* you are the best! sper sa avem ocazia sa ne intalnim cat de curand si sa iti spun de ce. Minunata Lavinia :* chiar azi am fost la o partida de shopping cu tine si esti tare amuzanta cand probezi haine :)). Si restul dragii mei...este istorie si nu pentru ca am vrut eu, ci pantru ca asa au ales ele! Din suflet le doresc prietenii cum mi-au oferit-o ele mie :*.  
       Viata este atat de frumoasa si darnica incat luandu-mi aceste 2 persoane de langa mine, mi-au oferit o alta persoana care le depaseste degajat pe cele 2. Este un fel de sora pe care ti-o doresti enorm dar e mai mult de atat...este acel ceva ce completeaza fiecare propozitie neterminata pe care o rostesti. Numele ei este Sabina si vine la pachet cu "carnatul" ei Alex (iubitul ei).  
         Tin sa multumesc (bine...exagerez cu multumirile, dar viata e asa frumoasa incat nu ma pot opri din multumiri) universului ca lucreaza la tot ce tine de CARMEN si categoric...ca orice om am probleme dar sa stiti copiluti ca face o treaba buna, atat cat poate 


                                                                          xoxo-olla

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu